Със затворени очи те виждам

Picture 046 (2)

Ден след ден, годините се нижат,

като миг отлетяха толкова лета,

но за тебе все така ще съм угрижен,

докато дишам и ме има във света.  

Отдавна бъдещето не предвиждам,

миналото го оставям на страна,

но мислите за теб прииждат

и отново си във моето сега.

Със затворени очи те виждам

и насън усещам твоя нежен аромат,

усмихната в деня ми идваш

и в миг попадам в райски свят.

Сънувам те щастлива и безгрижна,

много енергична с блеснали очи,

сънувам как с финес се движиш

и край теб валят звезди.

Сънувам те усмихната и лъчезарна,

каквато те видях за първи път

и това за мен е най-нормално,

да е с тебе винаги смехът.

Сънувам слънчевата ти усмивка,

която грее като хиляди слънца,

аз винаги така те искам,

да си най-щастливата жена.

Сънувам те безкрайно близка,

сънувам често, че си в моите гърди

и благодаря, че си каквато исках,

преди наяве тук да се родиш.

Отдавна бъдещето не предвиждам,

миналото го оставям на страна,

но в тебе искам винаги да виждам,

най-щастливата жена!..

 

     Валентин Начев

Валентин 2

Книги от Валентин Начев – store.bg

Къде се ражда любовта? Съвременни притчи … – Хеликон  – второ преработено и допълнено издание

Говори ми само за любов. Съвременни притчи – Хеликон

Няма да е все така | Книжарници Хеликон

Автор Валентин Начев | Книжарници Хеликон

Един от нас споделя… : Споделено от Валентин Начев

Снимки: „Аз обичам да чета“ в ПГ „Стефан Караджа“ Elhovo.news …

„Аз обичам да чета“ е инициатива на ученическия съвет в ПГ „Стефан Караджа“ гр.Елхово, организирана от  Калина Иванова и Силвия Калчева – ученички от 10а клас и Надежда Георгиева, Михаил Карастоянов и Ира Недялкова – преподаватели в ПГ „Стефан Караджа“.

„На книгата – с любов” в Регионална библиотека „Светослав …

Учениците от Професионалната гимназия по енергетика и минна промишленост „Христо Ботев” Ерина, Николай и Стоян от VІІІ „а” клас; Евгени от ІХ „а” клас и Мария и Калоян от Х „а” клас акцентираха върху творчеството на Здравка Евтимова, Гергана Лабова, Игор Гречко и Валентин Начев. Участниците в четенето, получиха подарък – химикали и рекламна листовка от домакините.

С послание за диалог завърши „Училище за родители“ | С …

5.06.2019 г. – Във втората част на своето експозе, г-н Станев прочете „Притча за вълка единак“ от Валентин Начев, в която авторът по алегоричен …

Вашият коментар